Powered By Blogger

pondelok 24. októbra 2011

LOOKBOOK.nu HYPE :)

4 komentáre:

  1. ahoj máš veľmi pekný blog, bože tá ofina je super som nevedela že nieko taký odvážny na slovensku existuje !! našla som ťa vlastne cez lb a vrámci môjho hľadania zaujímavých českých a slovenských bloggeriek a prezentovania svojho blogu medzi ČS publikum by som ťa tiež chcela pozvať na svoj blog. bola by som veľmi rada keby si si našla čas a chuť sa tam ísť pozrieť. a úplne najradšej keby si si ho chodila pozerať pravidelne, lebo pointa podľa mňa nie je počet followerov, ktorých máš ale ľudí čo ich to tam skutočne baví. prepáč že spamujem okrem iného

    www.coco-mocco.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cute bag :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr
    Maria V.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ohhhh...nice blog...

    http://www.grsshoes.com/

    OdpovedaťOdstrániť